ג’קנסוביל בקצרה

מה צריך לקרות כדי שאהיה רגוע בנוגע לניצחון של פילדלפיה?

המשחק מול ג’קסונוויל על הנייר לא צריך להיות קשה לפילדלפיה יותר מדי. יחד עם זאת, יש כמה דברים שפילדלפיה חייבים לעשות כדי להבטיח את הניצחון.

לפני שאפרט, צריך לציין שג’קסונוויל פתחו את העונה בצורה לא טובה. משחק המסירה שלהם לא טוב בכלל, גם משחק הריצה מקרטע. הגנה מאוד חלשה. המצב לא משהו בג’קסונוויל. יחד עם זאת, ב-NFL הכל אפשרי. עבודה נכונה בשבוע אחד יכולה לשנות מומנטום. שחקן אחד (מוריס ג’ונס דרו) יכול עם טאצ’דאון בודד אחד, להחיות את הקבוצה.

הדברים שפילדלפיה צריכה לעשות:

1. אופנסיב ליין – האופנסיב ליין של פילדלפיה צריך לשמור על מייקל ויק במידת האפשר. כל עוד מייקל נמצא בפוקט, אסור לתת סאקים מיותרים. מייקל ויק יכול למצוא את דרכי המילוט שהוא אוהב במידת הצורך לבד. כל עוד מייקל ירגיש בטוח, גם השחקנים ירגישו בטוחים.

2. הגנת הריצה – גם במשחק מול גרין ביי וגם במשחק שבוע שעבר מול דטרויט, מהלכי ריצה לא הצליחו להיחסם בדרך כלל ע”י הליינבקרים , שלא לדבר על האטה של משחק הריצה של הטאקלים בדיפנסיב ליין. פילדלפיה חייבת להביא עוד אנשים ל”קופסה”, אפילו אם זאת הדרך היחידה. לפילדלפיה יש סקנדרי יציב ואם אין ברירה וזאת הדרך היחידה לעצור את משחק הריצה, אז זה מה שצריך לעשות.

3. לדרוס – פילדלפיה אמנם ניצחה שבוע שעבר, אבל השבוע זה סיפור שונה. פילדלפיה כמעט הפסידה את המשחק בשבוע שעבר כשהובלה של 18 נק’ נהפכה להובלה של 3 נקודות בסיום המשחק.  למה זה שונה השבוע?

כי שבוע שעבר כולם ידעו שאחרי המשחק מול דטרויט, קווין קוב חוזר. לאחר מכן, אנדי ריד הודיע שמייקל ויק הוא הקורטרבק הפותח של פילדפיה וזה יצר כוח הרתעה כלשהו בליגה מפילדלפיה. כדי לחזק את ההרתעה, צריך ניצחון מוחץ. אסור להוריד את הרגל מהגז. צריך לשחק עד שהשעון מראה 00:00.

זה נשמע אולי אכזרי, אבל כל תוצאה אחרת והלחץ הפסיכולוגי של פילדלפיה בנוגע להחלטה על שינוי בעמדת הקורטרבק תגדל, ואצל שאר היריבות של פילדלפיה תפחת במשך השבועות.

חייבים לנצח.

כתיבת תגובה