פילדלפיה בסן פרנסיסקו – מי האנדרדוג?

האמת, שעד שלא בדקתי היה לי קשה להאמין. נותנים בלאס וגאס לפילדלפיה בלי מייקל ויק עדיפות של 3.5+ נקודות מול סן פרנסיסקו. מה זה אומר? ואיך כל זה קשור לביצים של קוב?

זה אומר שפילדלפיה כבר לא משדרת סכנה כמו שהיא שידרה עם מייקל ויק. מעבר לזה, היא משדרת חולשה עם קוב. אני מקווה שאספיק לכתוב את דעתי על המשחק מול סן פרנסיסקו, אבל בינתיים אני אתמקד על חלק מהמשחק מול וושינגטון ועל ההשלכות האפשריות.

קודם כל, פילדלפיה הייתה יכולה להביס את וושינגטון אם ויק לא היה נפצע. את זה אני אומר רק כדי להרגיש קצת יותר טוב לאחר ההפסד.

אין ספק שכשקווין קוב נכנס לשחק, או ליתר דיוק, כשמייקל ויק נפצע – הניצוץ בפילדלפיה כבה. מייקל ויק הוא המימד השלישי שלפילדלפיה יש רק בזכותו. יש את משחק המסירה של פילדלפיה, משחק הריצה של פילדלפיה ואת מייקל ויק (לא ניכנס לקבוצה המיוחדת).

מה שמייקל ויק עושה באופן פאסיבי, הוא נותן תחושת ביטחון לשחקנים על המגרש. דישון ג’קסון יודע שמיייקל יכול להשתמש ברגליים שלו אם הוא לא פתוח (למרות שהוא מעדיף שמייקל ויק יישאר בפוקט), וזה גורם לו לשחק יותר טוב. ל’שון מקוי משחק בצורה הרבה יותר פתוחה, כי הוא יודע שההגנה מכבדת את ויק וכל פלייאקשן או כל הנד-אוף שלא יהיה, הוא יודע שיש לו את השניות שהוא צריך כדי למצוא את הפרצה באופנסיב ליין.

על מייקל ויק אין הרבה מה להגיד, כי הוא בקושי שיחק מול וושינגטון. כל המחמאות מגיעות לו כי ראו שההתקפה בידיים וברגליים שלו. ויק מתקן קוסמטית המון בעיות שיש בפילדלפיה. זה בסדר שיש בעיות, זה בסדר שהוא מחפה עליהן.

קווין קוב שחקן בינוני. אין לי צל של ספק בנוגע לכך. אני גם מוכן לקבל את העובדה שהוא יישאר הקורטרבק השני של פילדלפיה. אני לא מוכן לקבל את העובדה שהוא משחק כאילו הוא נמצא בקבוצה אחרת.

Michael-Vick-Injury

לפילדלפיה שחקנים מהירים – טייט אנדס, ווייד רסיברס וגם ראנינג בק טוב. קווין קוב לא מספיק זמן עם הקבוצה כדי להבין את זה?

קוב נכנס לשחק כשפילדלפיה בפיגור, ולא היה נראה שהוא מבין את זה. כל מה שרציתי כל המשחק זה שהוא ייפצע, ומייק קפקה יעלה לשחק אחרי שמייקל ויק נפצע. זאת פעם ראשונה שאני רואה קורטרבק כלשהו של פילדלפיה ופשוט מתבייש שהוא משחק את העמדה הזאת. פשוט אין לו ביצים, הוא לא מקבל החלטות נכונות והוא נראה לא מתואם בכלל עם שאר השחקנים.

כל המסירות שהוא מסר היו קצרות. כשיש 3 דקות לסיום ופילדלפיה בפיגור של 5 נקודות, ניחא. 30 שניות לסיום, ואתה ממשיך למסור 3-5 יארד למהלך כשאין לך פסקי זמן? באמת. עדיף כבר שתוריד ברך ותסיים את זה. אני מספיק פראייר כדי לבזבז את הזמן שלי בחיים על החצי דקה הזאת, אז לפחות תהיה נחמד לאוהדים. הם עושים לך טובה  גם ככה בינתיים.

סטטיסטיקות זה דבר מעניין, אין לי ספק. אני לא יודע אם קווין קוב פחד שיסתכלו על סטטיסטיקה לא טובה שלו ולכן הוא מסר כל כך הרבה מסירות קצרות, אבל אני יכול להבטיח לכל מי שקורא את זה דבר אחד – גם במשחקים הגרועים ביותר של מקנאב (והיו כמה כאלו) – כשבסיום, הלוח הראה ‘ניצחון לפילדלפיה’, לאף אוהד לא היה איכפת מהסטטיסטיקה.

בפילדלפיה רוצים נצחונות. זה הכל.

אנדי ריד יבין את הטעות שלו (כמו שאמר דונובן מקנאב בחדר ההלבשה של וושינגטון בסיום המשחק). יכול להיות שקווין קוב שחקן מוכשר ואני טועה ובגדול לגביו, אבל אני יודע דבר אחד – הוא לא מתאים לפילדלפיה. הוא לא שחקן אנרגטי כמו שבפילדלפיה צריכים.

אני באמת מצטער שזה המצב. הייתי רוצה לראות בו את העתיד של פילדלפיה. אני לא טוען שאי אפשר לנצח את סן פרנסיסקו ביום ראשון. אפשר, זה יהיה מאוד מאוד קשה, אבל אפשר. אולי גם הוא מסוגל לנצח קבוצות נוספות. קווין קוב יודע כמו כולנו ש-Any Given Sunday.

אני יודע, שפילדלפיה צריכה חזרה את מייקל ויק.

להשאיר תגובה

