עונת 2010, התחלה רעה. יש רק לאן לעלות.

היה יום ראשון לא פשוט. נכון, אין הרבה ציפיות העונה, אבל המון פציעות שגורמות לי לחשוב הלאה.

קווין קוב נפצע.
סטיוארט ברדלי נפצע.
ליאונרד וויבר נפצע.

הדבר הכי טוב שיצא מכל המשחק זה לראות את מייקל ויק נותן חיים לקבוצה שנראתה לצערי מאוד מאוד רקובה. הדבר היחיד שיכול להציל את העונה היא ההגנה ואולי הספשל טים. הספשל טים לא נראה טוב, אבל אפשר לשפר בזמן קצר את התפקוד.

דטרויט קבוצה שמזלזלים בה משום מה מול פילדלפיה. אני די פוחד ממה שאני עלול לראות מחר. קלווין ג’ונסון נראה מאוד חד. המשחק בדטרויט. לא יודע, קשה.

אני חושב שמה שנראה מחר, זה דווקא מייקל ויק שנשר בפוקט ומחפש קודם את המסירות. אנדי ריד מפשל בזמן המשחק די הרבה, הוא ידוע בזה, אבל הוא מאוד טוב בלהכין את הקבוצה לפני המשחק. אני מניח שהוא יודע שעכשיו בדטרויט מצפים לפתיחה של ויק. הוא ינסה להפתיע.

אני מקווה שננצח. להפסיד לדטרויט לא היה משהו שחשבתי לפני שבוע מספר 1 לאפשרי. קדימה יום ראשון.

כתיבת תגובה

